Fólie a mezinárodní spolupráce

Aplikace okenních fólií a autofólií je v Česku již standardně zavedou technologii. Desítky zkušených instalačních firem a obchodních zástupců význámných výrobců nabízejí kvalitní fólie a služby. Instalace fólií jsou u nás jednoznačně na světové úrovni. Chcete kontaktovat výrobce okenních fólií?.

Pro udržení kontaktu s novými výrobky a postupy instalace je velice užitečná účast na mezinárodních výstavách a prezentcích výrobců jako například SEMA Show 2006-Las Vegas nebo Security 2006-Messe Essen. Na obě výstavy vás zveme na návštěvu expozice společnosti Madico. Myslíme si, že bude pro vás užitečné osobně se seznámit s vedením firmy Madico.

Z každé výstavy nebo semináře si české firmy přinášejí nové teoretické a praktické zkušenosti z oboru okenních fólií.

Vynikající je možnost osobního kontaktu s obchodním nebo výrobním ředitelem a pracovní semináře zaměřené na témata blízká pro naše evropské podmínky. Osobní kontakt často vede k dlouhodobé spolupraci a k pomoci při náročné instalaci.

Trvalo několik let než se stala Praha známým pojmem v mezinárodním obchodu s okenními fóliemi. V současnosti se dá již hovořit o tradici a lze s potěšením konstatovat, že Praha je oblíbeným a vyhledávaným místem pro mezinárodní prezentace a semináře v oboru okenních fólií.

Klíčovou organizací pro přístup k informacím na mezinárodní úrovni je IWFA. Organizace pořádá semináře, školení, prezentace a setkání výrobců. Za svoji existenci si získala vážnost a je významným partnerem pro jednání se státními i soukromými institucemi podrobnosti.

Pro období 2005–2006 byl znovu zvolen prezidentem IWFA Tom Niziolek – Sales and Marketing Director for Madico.

Tom si ve svém posledním článku z února 2006 stanovuje tři základní priority pro zlepšení výkonnosti průmyslu okenních fólií:

  1. Navázat na předchozí úspěšný roku 2005 a dokončit rozpracované legislativní práce na podporu prodeje okenních fólií. Především propracovat certifikace, které otvírají další nové příležitosti pro aplikace fólií. Navázat spolupraci se sklářským průmyslem a sjednotit legislativu pro instalace autofólií.
  2. Zvýšit úroveň instalace fólií, organizavat výměnné instruktážní semináře, zamezit nelegálním úpravám vozidel. Rychle a podrobně informovat instalační firmy o nových produktech.
  3. Zlepšit reputaci prodeje cíleným a promyšleným lobováním. Prohloubit spolupráci s výrobci skel.

Pro splnění těchto cílů je nutný společný a koordinovaný postup výrobců a distributorů. Cíleně propracovaná propagace nových prodktů.

V závěru se Tom obrácí na instalační firmy s výzvou o členství v IWFA.

Jestliže ještě nejste členy IWFA doporučujeme vám připojit se k IWFA a tak dosáhnout mezinárodní úrovně svých nabízených služeb. Registrační formulář.

Pro evropské distributory a instalační firmy je dobrým pomocníkem při zaváděnní novinek a výrobních technologií organizace EWFA (European Window Film Association). V dalších novinkách přineseme informace z činnosti EWFA.

Paul Panarisi(vlevo) - výrobní ředitel, Tom Niziolek Prezident IWFA, Jay Larkin Manager Safety Film

Paul Panarisi(vlevo) - výrobní ředitel, Tom Niziolek Prezident IWFA, Jay Larkin Manager Safety Film

 Tom Niziolek Prezident IWFA při přednášce

Tom Niziolek Prezident IWFA při přednášce

Zpět